reklama

Slušní ľudia od Smeru utekajú, nespájajú s ním svoje meno.

Je pochopiteľné, že smeráci posadia do horúceho kresla človeka s výrazom ublíženého šteniatka a schopnosťou povedať presne to, čo chcete počuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Do milého raneného šteniatka, ktoré sa k Vám navyše túli, predsa nebudete kopať. Rovnako Smer neočakáva, že verejnosť bude do čoskoro bývalého ministra zdravotníctva až tak kopať. Preto práve on by mal byť vraj akože nástupca Roberta Kaliňáka na ministerstve vnútra. Pochopiteľný ťah z ich strany.

Tomáš Drucker
Tomáš Drucker (zdroj: Foto archív Zdroj:AP/TASR)

VEĽKÉ SKLAMANIE

Tomáš Drucker má nepochybne svoje kvality a ja sama k nemu niekedy cítim sympatie. Nikdy mi to však nebránilo pozerať sa objektívne na riešenia, ktoré ponúka. Lepšie i horšie.

Musím úprimne povedať, že som veľmi sklamaná. Odísť od rozrobenej roboty a použiť všetky svoje kvality, ktorými disponujete, aby ste udržali Smer pri moci za každú cenu, to je nepochopiteľné. Teraz by mali slušní ľudia od Smeru utekať a nie spájať s ním svoje meno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KEĎ VŠETKO, ČO SI V ŽIVOTE DOSIAHOL, DÁŠ DO SLUŽIEB SMERU

Všetko, čo ste doteraz dokázali, čo ste dostali od života do vienka alebo ste sa naučili, teraz budete používať na legitimizovanie zlodejov a vagabundov a krytie korupčných káuz Smeru. A že ich je nekonečné množstvo, vie každý, vedel to aj Ján Kuciak a dobre to viete aj vy. Kým niektorí zomierajú pre boj za čistejšie a lepšie Slovensko, desaťtisíce ľudí na námestiach žiadajú odchod Smeru, vy ho kryjete a slúžite mu. Nečakala by som, že sa necháte takto použiť. Hrajte mi tu divadielko, ako ste museli, ako je to Vaša povinnosť, krčte na mňa to svoje obočie, ja som z Vášho rozhodnutia sklamaná. Som sklamaná z Vás pán Drucker.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Volám sa Janka Cigániková, som členkou Zdravotníckeho tímu SaS a spolu s kolegami bojujeme v parlamente za to, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať, podnikať a žiť. Na Facebooku ma môžete sledovať TU a na Instagrame TU

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. Ďakujem

Janka Bittó Cigániková

Janka Bittó Cigániková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  1 585x

Lepší svet pre mňa nie je frázou, ale každodenným úsilím. Pracujem na sebe, aby som mohla k takému svetu prispieť. Mám dvoch synov, vyštudovala som riadenie verejnej správy a manažment zdravotníctva a som tímlíderkou SaS pre zdravotníctvo a poslankyňa NR SR. Zoznam autorových rubrík:  ZdravotníctvoBoj za práva žienVojna na UkrajineNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu