reklama

Mám čiernu podprdu a nejaké otázky

Tak máme za sebou ďalšiu parlamentnú schôdzu, na ktorej sa všeličo odohralo. Niečo sa života spoločnosti týkalo viac, niečo menej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)

 ČO JE DÔLEŽITÉ?

Pred schôdzou aj počas nej som mala tlačovku k aktuálnym témam. Prvý deň schôdze sa konal mimoriadny výbor, o ktorý som žiadala kvôli katastrofálnemu stavu eHealthu za minutých 100 miliónov EUR a k hrozbám všeobecných lekárov (ktorých je už dnes málo) o odchode. Podala som pozmeňujúci návrh zákona k tomu, aby budúce mamičky neplatili na žiadnom druhu pohotovosti. K tomuto som neskôr aj napísala blog a vystúpila. Topky ale napísali o dĺžke mojej sukne a pohrávali sa s myšlienkou, či je toto v parlamente to najdôležitejšie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja si tiež myslím, že v ten deň sa stalo kopec pre Slovákov dôležitejších vecí, ale ak si redakcia Topiek myslí, že toto je najdôležitejšie... no dobre, nedbám... Zrejme má moja sukňa lepšiu čítanosť ako hrozba, že nás nebude mať kto liečiť. 

ĽUDSKÁ BOLESŤ PREDÁVA

Včera bol šialený a pre mňa veľmi bolestivý deň. Písalo sa o ťažkej diagnóze môjho kolegu, priateľa, ktorého mám veľmi rada. Táto diagnóza bola použitá proti nemu, aby sa nemohol brániť proti pľuvancu, ktorý dostal od korupčnej koalície. Jednoducho na neho klasicky nakydali a potom mu nedovolili sa k obvineniam vyjadriť, lebo vraj je chudáčik chorý. Keď protestoval a vysvetľoval im, že sa chce obhájiť, lebo nemá čo skrývať, Béla Bugár mu vypol mikrofón. Väčšie ľudské chrapúnstvo a úbohosť som už dávno nevidela. Potom som riešila reformu zdravotníctva a večer som skončila na pohotovosti, keďže som neustála bolestivé kŕče, ktoré ma trápili od rána. Skončila som na infúzkach, vraj otrava žalúdka. Ani som netušila, že sa to môže tak ľahko stať. Stačí pár dní popri práci zabudnúť poriadne jesť a potom zmlsnúť niečo nevhodné. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Stane sa...
Stane sa... (zdroj: Janka Cigániková)

Predpísaný kľudový režim som prerušila, pretože v parlamente vylosovali moje otázky. Tieto som položila ministrovi Druckerovi a aj na ne odpovedal. Pokladala som za dôležité, aby verejnosť poznala odpovede a keby som neprišla, nečítali by sa. Predkladateľ musí byť prítomný.

TOTO SA VÁM UŽ ZDÁ V PORIADKU?

Tak toto všetko sa stalo, ale Topky napísali článok o mojej podprsenke s klamstvom, že som ju darovala Ľubovi Galkovi k narodeninám. Podprsenku! Čítate dobre, naši milí investigatívci nechali nevinné prianie k cukríkom s logom Supermana, darované ženatému, momentálne chorému kolegovi, ktorého žena a dcéry majú asi už tak dosť starostí, vyznieť ako predslov k podprsenke: "Ľubino, všetko najlepšie. Tu máš nech zvládneš ten nápor, to je pre Supermana,". Len aby sa lepšie predával článok. O cukríkoch ani slovo. A to sa bavíme o takomto... ehm... prešlape. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Obrázok blogu
(zdroj: Topky)

PRACOVAŤ PRE BULVÁR NEDÁVA PRÁVO BEZDOVODNE UBLIŽOVAŤ

Toto je už aj pre mňa mimo misu. A to sa s bulvárom celkom znášam. Tiež chápem, že človek keď príde unavený z práce a rieši ako uživiť rodinu, sa nechce ešte doraziť analýzou dopadov povinných 13. a 14. platov na pracovné príležitosti a investície. Chce si trochu oddýchnuť. A tiež, všetci sme trošku zvedaví. Kto, s kým, čo a kde, aj mňa niekedy zláka chytľavý nápis. Ale toto nie.

TAK SA ZMEŇ

Viem, teraz príde debata typu: ,,Tak načo sa tak obliekaš? Máš sa prezentovať svojou prácou." To ja ale robím a myslím, že môj odborný pokrok v zdravotníctve je evidentný. Na svojom šatníku naozaj v 21. storočí nevidím nič zlé, ani nevhodné. Ty si myslíš, že to do parlamentu nepatrí? Fajn, tak to nerob, keď tam pôjdeš. Ja Ti do toho určite rozprávať nebudem. Ale myslím, že by Ťa viac mali trápiť tí klamári s drahými hodinkami a nažehlenými sačkami. Pretože tí tam nepatria. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som ja a nemám dôvod niečo meniť kvôli pár spiatočníckym pokrytcom. Keď nie si schopný vnímať čo je dôležité, pretože vidíš krátku sukňu, máš podľa mňa väčší problém, ako mňa. A možno by si mal pouvažovať, či by si sám nemal zmeniť. 

DVA OZNAMY

Preto by som Vám milí priatelia chcela dať vedieť tieto dve veci: 

1) Minister na moje otázky týkajúce sa Vašich odvodov a starostlivosti o Vaše zdravie odpovedal. Dala som o tom vedieť TU

2) Dnes mám čierne spodné prádlo. 

Prosím verejnosť, aj novinárov, aby si vybrali tú, pre nich dôležitú, informáciu

. Myslím, že som už v minulosti dokázala, že ich viem dodať súčasne

. Nechávam na Vás, čo si z toho vezmete. Ale pamätajte, že výber je skôr Vaším zrkadlom, ako mojím. 

Pekný deň všetkým :)

Volám sa Janka Cigániková

, som členkou Zdravotníckeho tímu SaS

 a spolu s kolegami bojujeme v parlamente za to, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať, podnikať a žiť. Na Facebooku ma môžete sledovať TU

 a na Instagrame TU

.

 

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. Ďakujem

Janka Bittó Cigániková

Janka Bittó Cigániková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  1 628x

Lepší svet pre mňa nie je frázou, ale každodenným úsilím. Pracujem na sebe, aby som mohla k takému svetu prispieť. Mám dvoch synov, vyštudovala som riadenie verejnej správy a manažment zdravotníctva a som tímlíderkou SaS pre zdravotníctvo a poslankyňa NR SR. Zoznam autorových rubrík:  ZdravotníctvoBoj za práva žienVojna na UkrajineNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu