reklama

O vaše dieťa sa budú starať naštvané, nevzdelané a zle ohodnotené sestry

Pred nedávnom som dala sestrám verejný záväzok, že s nimi budem za parlament komunikovať, lebo je to tam samý lekár vo výbore a tí sa teda nepretrhnú. Akonáhle som tak spravila, začal sa výbor stretávať bez mojej prítomnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

TELEFONÁT S PREDSEDOM ZDRAVOTNÍCKEHO VÝBORU ŠTEFANOM ZELNÍKOM (SNS):

Ja: Zdravím vás pán Zelník, asi viete prečo vám volám...

Zelník: Nie

Ja: Chcem sa spýtať na ten výbor, čo sa dnes odohral za zatvorenými dverami a týkal sa vzdelávania sestier. Prečo som naň ako členka výboru nedostala pozvánku a vôbec ste ma o ňom neinformovali?

Zelnik: Skončil parlament a ja som sa rozhodol, že zvolám iba podpredsedov, aby tam bolo nejaké zastúpenie. 

Ja: Ale veď na poslednom výbore som vám vysvetľovala, že som so sestrami v kontakte a že s nimi chcem komunikovať, čo výbor a parlament plánuje. Chcela som aby boli aj ony vypočuté, ale tolerovala som vašu argumentáciu, že ich tam nechcete, kým ešte nič nie je dohodnuté (aj keď stále nechápem, prečo by nemali byť pri zrode dohody). Sľúbili ste mi, a mám k tomu mail, aj video, že k sestrám zasadne pracovná skupina, ktorej som vraj členom. Vznikla vraj keď som bola PN ale aj tak sme vraj členmi všetci. Na prvé stretnutie som pozvánku dostala, ale bolo zrušené s oznamom, že o ďalšom budem informovaná. A potom spravíte takýto podraz?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posledný mail zo Zdravotníckeho výboru NR SR (Janka Cigániková)

Zelník: Ja nie som povinný vás informovať. 

Ja: To nemusíte, ale potom vám ťažko veriť tú úprimnosť.

Zelník: Nemusíte mi veriť. 

Ja: Dobre, zariadim sa podľa toho. Dovidenia. 

FASA CHLAPÍK V SNS? ALE NO TAK...

Doteraz som si myslela, aký je ten Zelník fasa, že len chudák skončil nejak omylom v zlej strane. Viacerí mi vraveli, pozor na neho, je to jeden had...

Čo je prosím vás na tom také zlé pozvať k diskusii aj jednu kompetentnú sestru? Veď ich sa tie zmeny priamo týkajú. A tým aj nás všetkých. Vďaka zmenám o ktorých v parlamente rozhodneme, sa o naše deti, našich rodičov a priateľov v nemocnici, bude starať naštvaná, frustrovaná alebo spokojná sestra, docenená alebo nedocenená, ochotná a vzdelaná, alebo neochotná a nevzdelaná, unavená, vyčerpaná alebo plná energie a nadšenia pre svoju prácu. To vám to stojí za to zavrieť výbor aj pred jeho členmi?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O VÁS BEZ VÁS

Ako by sa vám vážení doktori v parlamente páčilo, keby bol parlament plný sestier, ktoré by o vás rozhodovali? O vašich pracovných podmienkach, vzdelaní, aj o vašom plate, zatiaľ čo same by si platy zvýšili, ako sa to podarilo vám? Chceli by ste s nimi diskutovať, ale povedali by Vám nie, je to príliš komplikované, keď sa musíme baviť aj s vami. A proste by vám nadiktovali, ako bude váš život vyzerať. Prečo ich odmietate vypočuť? Možno nie sú také priebojné ako vy, vážení kolegovia, ale je medzi nimi väčšina neskutočne ľudských a trpezlivých bytostí, ktoré sa starajú o naše rodiny a na rozdiel od vás, kolegovia, nikto ich nemôže podozrievať, že to robia kvôli peniazom. To si nezaslúžia úctu? Nezaslúžia si férové jednanie? Nezaslúžia si obyčajnú ľudskosť? Veď ja nevravím, že všetko čo povedia hneď spravme. Ja len vravím - vypočujme ich a komunikujme s nimi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ak už nie kvôli nim, prečo aspoň mne, ako členke Zdravotníckeho výboru nedoprajete argumentačnú diskusiu, o ktorú vás žiadam, aby som porozumela aj druhej strane? Ja totiž potrebujem počuť vždy obe strany.Tak strašne sa bojíte verejnej kontroly? Tak strašne sa bojíte komunikácie so sestrami? 

KARMA JE ZDARMA

Aby sa vám to, páni doktori sediaci v parlamente, nevrátilo, lebo ani vy, ani vaše rodiny nezomriete zdraví. Budú sa o vás starať tie sestry, s ktorými teraz jednáte ako s handrami.

Vaše správanie pán predseda Zdravotníckeho výboru je jednanie namysleného chlapa, ktorému honor stúpol do hlavy. Vlastne nie chlapa, lebo chlap drží slovo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Volám sa Janka Cigániková, som členkou Zdravotníckeho tímu SaS a spolu s kolegami bojujeme v parlamente za to, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať, podnikať a žiť. Na Facebooku ma môžete sledovať TU a na Instagrame TU.

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. Ďakujem.

Janka Bittó Cigániková

Janka Bittó Cigániková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  1 585x

Lepší svet pre mňa nie je frázou, ale každodenným úsilím. Pracujem na sebe, aby som mohla k takému svetu prispieť. Mám dvoch synov, vyštudovala som riadenie verejnej správy a manažment zdravotníctva a som tímlíderkou SaS pre zdravotníctvo a poslankyňa NR SR. Zoznam autorových rubrík:  ZdravotníctvoBoj za práva žienVojna na UkrajineNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu