reklama

Chcem auto do každej rodiny. Dvakrát!

Tak a máme znova pred voľbami... Lepšie cesty, školy, škôlky, boj s korupciou, konečne prichádza zmena, mávnutím pomyselného čarovného prútika  prichádza  dokonalosť sama,  iba lepšie, najlepšie bez  opisu ako na to, bez minimálnej  práce, bez osobného nasadenia ... No, sveta žiť v tomto našom kráľovstve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Janka Cigániková)

SÚ TO KECY

Ako komunálna politička potvrdzujem, že Vaše tušenie je správne. Sú to chronicky opakované prázdne reči a gestá. Tiež by som chcela zázraky, najlepšie včera.

Zmeniť mesto, obec, kraj, tento štát - to jeden komunálny politik sám nedokáže. Mnohým z poslancov totiž nezáleží na tom, či je Váš návrh dobrý, alebo zlý a už vôbec na tom, či k prejednávanej téme máte argumenty. Jediné, čo väčšinu z nich zaujíma, je Vaše politické tričko, ich príkazy zhora a osobný profit. Alebo verejný tlak a strach o to, že prídu o vlastné fleky. A tie im zabezpečujete Vy – voliči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PRETO VEREJNÁ KONTROLA A TLAK NA OSOBNÚ ZODPOVEDNOSŤ

Zásadné, čo pomáha, a s čím dokážete vo vyjednávaní uspieť, je hrozba zverejnenia, prípadne samotné zverejnenie názorov, hlasovaní, podkladov. Z tohto dôvodu zverejňujem každý materiál zo zastupiteľstva, v ktorom sedím. A nie len to, zverejňujem aj materiály do komisií, videozáznamy a zostrihy (http://jankaciganikova.blog.sme.sk/c/361087/kontrola-verejnosti-nikdy.html). Napriek tomu, že sú vraj „neverejné“. Ja si to nemyslím. Pokiaľ verejnosť službu platí, musí byť prístupné takmer všetko. V utajení, s mlčiacou väčšinou, sa dobre darí korupcii a zlodejom. Ja v tejto skupine nie som a ani nechcem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

CHCEME LEPŠIE SLUŽBY?

Riaďme sa rozumom a tvorme spoločne efektívne projekty podľa reálnych potrieb ľudí, ktorí tu žijú, projekty vyberajme podľa merateľných hodnôt a skutočných možností. Sledujte nás, sledujte naše kroky, podklady, sledujte osobné plnenie sľubov. Nenechajme rozkrádať toto mesto, túto krajinu a bojujme proti korupcii. Spolu. Ja sama som svoju odvahu ukázala napríklad aj vtedy, keď som pomohla usvedčiť prvú volebnú korupciu v histórii SR. A vyzerá to, že rómsky vajda z Veľkého Medera bude potrestaný (http://jankaciganikova.blog.sme.sk/c/354023/Co-zmeni-jeden-potrestany-vajda.html). Odvahu ukazujem aj vtedy, keď hlasujem možno nepopulárne, ale správne a svoje postoje zverejním a obhájim (http://jankaciganikova.blog.sme.sk/c/367580/nas-zivot-je-iba-jeden-velky-kseftalebo-preco-nesuhlasim-s-dotaciou-pre-nemocnicu-malacky.html). Nikdy sa nezdržiavam hlasovania, nebojím sa zaujať jasné vlastné stanovisko a vysvetliť ho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teším sa z každého úspechu,najmä z toho, ktorý je výsledkom boja proti korupcii, pretože potom zostane vždy viac aj na spoločné hodnoty. A kto z nás by si také niečo neprial. Všetci sme „za“. Umenie je nájsť na to všetko, čo krajina a my – jej obyvatelia potrebujeme, verejné prostriedky a to aj tie, ktoré končia v súkromných vreckách šikovných zbohatlíkov.

MOJE ZÁVÄZKY

Pre tých, čo potrebujú prázdne reči vravím, že som za to, aby každá rodina dostala auto zadarmo. A hneď dvakrát. Tiež dodávam, že sľubovať a tárať nezmysly nie sú mojou doménou a tak autá zadarmo zo štátneho nebudú.

No a pre tých, čo potrebujú skutočné činy a realitu vravím: pozrite si moju prácu, moju stránku, moje doterajšie pôsobenie. Som odvážny človek schopný tvoriť, makať , upozorňovať, argumentovať, som človek na správnom mieste.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo sľubujem? Ako doteraz, aj v Karlovke budem strážiť verejné zdroje, hľadať pre ne nám všetkým prospešné uplatnenie a upozorňovať na každú špinavosť, zbabelosť a hlúposť. Domnievam sa, že za mojej účasti v miestnom zastupiteľstve bude viac roboty a menej zlodejín.

Volám sa Janka Cigániková, nájdete ma na kandidátke do miestneho zastupiteľstva Karlovej vsi pod číslom 3. Ďakujem za Vašu podporu.

http://www.ciganikova.sk

Ak sa Vám text páči, podporte ho prosím zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť.

Ďakujem

Janka Bittó Cigániková

Janka Bittó Cigániková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  1 628x

Lepší svet pre mňa nie je frázou, ale každodenným úsilím. Pracujem na sebe, aby som mohla k takému svetu prispieť. Mám dvoch synov, vyštudovala som riadenie verejnej správy a manažment zdravotníctva a som tímlíderkou SaS pre zdravotníctvo a poslankyňa NR SR. Zoznam autorových rubrík:  ZdravotníctvoBoj za práva žienVojna na UkrajineNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu